.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کفش ملی ساری؛ پلاسکوی گذشته
بسیاری از واحدهای تولیدی پلاسکو بیمه نبودند همین باعث می‌شود به ما تلنگری وارد شود که آیا هنوز وقتش نیست واحدهای تولیدی‌مان را حداقل بیمه کنیم.

به گزارش شمال نیوز، یادش بخیر یک روز دور میدان ورودی شهرمان یکی از مغازه‌های معروف و بنیان‌گذار اقتصاد مقاومتی کفش ملی مرکزی ساری بود که با وجود گذشت زمان تنها از گونی‌های آبی جلوی شیشه و سردی آن تبلیغات زیباسازی شهرداری را مشاهده می‌کنیم چیزی نمانده چه شده است.

مگر کفش‌ها نسوخته است، اوضاع کاری کارگران آن فروشگاه پس چه می‌شود اقتصاد مقاومتی شهرمان ضربه می‌خورد هنوز انسان‌هایی هستند.

برای حمایت از تولید داخلی از کفش ملی که یکی از بهترین برندهای داخلی است استفاده می‌کنند با این وضع بازارهای دم عید را از دست داده‌اند؛ چرا مدیران این فروشگاه هیچ فکری نمی‌کنند من الان با این وضع که پلاسکو اتفاق افتاد دلم سوخت که اگر این ماجرا در شهرهای ما اتفاق می‌افتاد چه می‌شد.

ما که یک باب مغازه سوخت نتوانستیم هیچ جایی را جایگزین آن کنیم چه برسد یک ساختمان چندین طبقه؛ به نظرم الان دیگر موقعش است مسؤولان برای تجهیز کردن آتش‌نشان‌ها و بررسی ساختمان‌های فرسوده تدبیر کنند؛ ما باید از پلاسکو درس بگیریم نه اینکه یک روزی در شهرمان شاهد پلاسکوی جدید باشیم.

از این موارد بگذریم با توجه به اینکه بازار شب عید شروع شده است بهتر است خبری از وضع تولید ملی که همان کفش ملی است بگیریم، با این اوضاع یکی از فروشگاه‌های قدیمی‌اش و مرکزی آن دچار حریق شده و بعد از گذشت چند ماه هیچ تدبیری نشده و تنها جایگاه سیاه و سوخته شده آن بر جای مانده وضع فروش و وضع کارگران چه می‌شود آیا بیمه بوده اگر بوده چرا بعد از چند ماه سرپایش نمی‌کنند تا هم فضای شهر من را زیبا کند و هم تولید ملی و اقتصاد مقاومتی را جریان دهد.

در دوران گذشته فروشگاه نساجی در دروازه بابل ساری که فرو ریخت در چند دوره شهری هیچ تدبیری نشده که بالاخره در این دوره مدیریت شهری مرهمی روی زخمش گذاشت و به اصلاح محوطه پرداخت.

حالا زمان آن است تا جلوی ضرر را زودتر بگیریم نه اینکه چند سال بگذرد هم سریع درست کنیم و هم ساختمان و بافت‌های فرسوده و خطرزا را مورد بررسی قرار دهیم تا شاهد پلاسکوی دیگر در شهر و دیارمان نباشیم خیلی از واحدهای تولیدی پلاسکو بیمه نبودند همین باعث می‌شود به ما تلنگری وارد شود که آیا هنوز موقعش نیست واحدهای تولیدی‌مان را حداقل بیمه کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.